torsdag 15 augusti 2013

[Är det möjligt att längta ihjäl sig]

Klockan är ställd på 05.50 och då kör sista sommarpasset på macken igång. Känns lite vemodigt då jag inte vet om det blir fler tider där alls. Neddragningar och tjänständringar är boven i detta. Men det är på tiden att röra sig vidare till andra äventyr.

Ett äventyr jag längtar extra mycket efter (nästan så det gör ont) är lördagens årliga släktträff! Då får jag äntligen efter ett år, vissa tidigare, vissa längre, träffa alla godingar till människor igen som jag stolt kan kalla min släkt och mitt blod. Dessa glädjefyllda bägare som ger värme till alla de möter. Det kommer bli en helg fylld med skratt och harmoni vet jag redan nu :) en helg där iaf jag lägger undan vardagens bekymmer och lever där och nu.
Synd på er som inte kan närvara av ett eller annat skäl, ni finns i våra hjärtan och minnen <3
Som ett barn innan julafton så vill jag att fredag ska gå fort som vinden en stormig höstdag och att lördag är här hos oss NU! 

...men så fungerar det ju inte...:) får helt enkelt längta lite till och "njuta" av tiden innan, för jag vet att det är över så jäkla snabbt sen!

Till alla underbara; ses snart!
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar