söndag 10 februari 2013

[Delikat]

Ännu en underbar vinterdag fyllde mitt liv...
Och ibland räcker det att förklara en sådan där dag med bilder...





 Mötte de här ståtliga djuren som kom emot mig i rasande fart, jag hann ta upp kameran för att fånga tillfället på film (vilket inte händer särskilt ofta!)


Körde med Jonna ut till Rusta idag för att hon skulle ha flyttkartonger, Gud vad jag också vill börja packa ihop mina saker och flytta nu! Jag vill inreda mitt eget hem igen, sätta min egen prägel igen, byta gardiner efter säsong igen, odla mina kryddor igen, kunna låta min disk stå, i allafall, minst en dag, gå som jag vill, bete mig som jag vill och ja, bara få vara. Jag köpte mig en ny samlingsskiva till Tafsen med enbart grym synthmusik på :)
De här två lediga dagarna har gjort mig gott och nu har jag ställt klockan på 05.00 för ännu en arbetsvecka. Jag har dessutom jobbhelgen så på fredag bär det av till Karlskrona igen :)

Några härliga toner för Er att lyssna på så här på söndagskvällen:

Passenger - The wrong direction

Industry - State of the nation

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar