måndag 27 maj 2013

Globetrotter

Då har äventyret Globen sköljt över! 100mils färdväg i bil känns på rumpan :p

Show, dans, taktstamp och busvissling(bättre för vissa, mindre bra för andra!) Pink levererade, skämtade och var så jordnära som jag inte trodde en sådan stor världsstjärna kunde vara, glatt överraskad skulle jag säga att hon verkar vara en grymt skön person att hänga med en dag eller två :) Något annat som har sköljt över är en förkylning, på mig :( fem dagar innan loppet...frustrerande? Jomen! Det gick rätt bra under konserten trots brinnande ögon. Tryckte i mig vitlök häromdagen och tänker så fortsätta till onsdag, jag bryr mig inte om vad de i min närhet säger, de får stå ut :p Detta är mitt straff för att inte ha varit ledig mer än en dag på två veckor(skyll dig själv miss Kind). Tillbaka till vardagen och min egna säng. Måste säga att trots att det är skönt att komma iväg så är det jäkligt skönt att komma hem! Stockholm är fint men jag skulle absolut inte kunna bo i en sådan stel och opersonlig miljö som inne i city när jag möts av gröna ängar och rapsåkrar här nere i söder. Oslagbart!

Bilderna är kanske inte de bästa menmen, man tar vad man har! ;)
Godnatt mina sköna*

/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar