söndag 5 maj 2013

[måndag]

Har inte sovit en blund inatt! Beror antingen på väldigt mycket tankar som flyger omkring eller för att jag hade öppningstid idag, förmodligen inte det senare eftersom jag borde ha vant mig att ta öppning nu. Så nu är jag väl sådär pigg som man är när man inte har sovit särskilt mycket.


Helgen har varit lugn, precis vad jag behövde. Hängt med en förkyld Jonna, kollat gamla filmer(the breakfastclub...tyvärr Jonna den rekommenderas inte av mig :P
Har också solat, storstädat, sprungit i skog och mark och hälsat på miss Jamare som inte sprang under sängen denna gången :)
Pratat med syster som övertalade mig att fixa endomondo,en springapp, så vi kunde tävla, överraskande nog så var vi jäkligt lika i var vi ligger. Sprang underfär på samma tid och samma sträcka :D Men vi ska bli bli bättre, ellerhur sis!? ;)
Försökte mig på att porslinsmåla för första gången i mitt liv, varför? En av Annas skålar föll i marken när den gled av diskstället så jag bestämde mig för att knåpa ihop en egengjord! Resultatet blev väl sådär menmen skam den som ger sig!

[Jo hon gillar svampbob]

Jag har köpt en mugg också men den förblir omålad ett tag tills jag kommer på ett motiv att måla på den :)

Denna veckan blir lite annorlunda, två dagars jobb, två dagars ledighet, sen tre dagars jobb(med helgjobbet inräknat) Som ett körsbär på toppen så skulle temperaturen stiga till 15 grader och sol från och med idag :D Passar bra då Jonna och Marcus ska bada på lördag så vattnet kanske hinner värmas upp en aning iaf. Välkommen sommar!

Till helgen åker jag till Karlskrona! Så underbart att komma hem! Saknar familjen <3
Trevlig vecka!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar