lördag 25 maj 2013

[Långhelg!!]

Imorgon är det dags för roadtrip till Stockholm, Globen för att se Pink uppträda och för alla er som inte vet vem hon är;

P!nk - Just give me a reason

Hon kör tydligen många gamla låtar också, tror hon kommer att göra en grym show ;) på måndag blir det shopping i Stockholms stad, tur det är lönedags ;)
Idag har mamma och pappa varit på besök i Kalmar <3 Vi traskade ner till båtmässan och kikade på helikopteruppvisning. Käkade på Thai tillsammans med Anna och hennes föräldrar som också var på besök, jäkligt gott(särskilt mjukglassen) :)
Trodde inte jag skulle bli mer hungrig denna kväll men nu har vi tuggat i oss räkmackor, kex och ost...mumsmums!

Har också hälsat på miss Jamare och sett att hon mår bra och gav den tunna lite blötmat att tugga på, gosade i soffan och sa adjö för denna gång :( jag saknar min lilla mjuka pälsboll vid fötterna när jag ska sova :( 
Nu sitter jag och skrattar åt kvällsunderhållning i form av Anna som försöker byta stolsdynor på sina matsalsstolar och inte får ner Ikeas skruvmejseln i hålen...tidigare fick hon balkongdörrens handtag i handen så hon nästan trillade baklänges...jo här händer saker i Oxhagshemmet :P Har idag känt en konstig känsla i halsen och brännande ögon...nejnejnej!(trodde jag skulle klara mig!) Här har jag gått och varit stöddig när alla andra har snorat runtomkring mig....chi fick jag! Tänker ju på Margarethaloppet som är på onsdag! Jag misstänkte redan detta i förrgår då jag fick feberfrossa och huvudvärk från helvetet efter 7km löpning, men ville inte tro det och jag tänker fan inte bli sjuk! 
Tar mig nu en kopp te och njuter av resten av kvällen :)

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar