onsdag 7 november 2012

[The end is coming be prepared]

Lägesrapport;
Nästa vecka kickar uppsatskrivningen igång och håller mig sysselsatt till början av januari..yippiekayey..tycker inte om mitt schema, särskilt inte när provopponeringen ska vara runt den 13 december, inte mycket tid jag får till att skriva då!
Katten började löpa idag...grattis till mig..
Biljetter till sista Twilightfilmen är köpta..så ikväll ska vi fräscha upp minnet med den första filmen..
Hamnade på ett intervall/puls spinningpass av misstag idag! Vi var där en timme för tidigt men det var himla roande att ha pulsband på måste jag säga! Sen fick man köra sitt eget race så mycket man  orkade, såg ju på tavlans maxpuls om man kunde pressa aningen mer ;D
På torsdag är det lägenhetsvisning! Nu håller vi ögonen öppna för boende, det närmar sig som sagt slutet och jag är ju lite av en kräsen tös när det gäller hur mitt hem ska se ut :S
På fredag blir det däckbyte, terrängcykling och Karlskronabio - äntligen får jag se Skyfall och Daniel Craig!
På lördag ska jag ner till Skåneland över dagen och hälsa på min stålmormor i Lomma <3 Hon blev så glad när jag ringde lilla mormor och planerar redan middag haha! 
På söndag är det fars dag- glöm inte att krama era pappor och ge dem lite tårta, det är de värda! 

Tror syltkakorna är klara nu. lagom till twilight del ett ;)


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar