fredag 16 december 2011

[Det smattrar]

Det duggar lätt på fönsterrutan och jag väntar på samtal..
Det ringde..från Sifo marknadsundersökningar..
Det var inte det samtalet jag väntade på..
Misstaget jag gjorde där och då var att be dem ringa en annan dag..

Veckan har sprungit iväg från mig och det känns som jag har glömt hälften på vägen men det gör inte så mycket när det bara är drygt en vecka till julafton.
Igår kämpade vi på med det tredje sista grupparbetet(duktigaste gruppen!) och jag skickade in det kl 00.00 inatt :P Better late than never - eller som en gammal lärare sa till mig - Bättre aldrig än sent..ja det finns många sätt att se det på :)
Godkänd på min begreppstenta så nu är ännu ett kapitel denna höstterminen avslutad - skönt!
Vi hann med dubbelavsnitt av julkalendrar och en sväng bort för att kika på Kalmar hockeyklubb spela. Väldigt vad det var fart på dem den matchen(utvisningar bl.a. inga namn nämnda.. det är roligt när det händer något på isen! ;)

Har också köpt en tidig julklapp till mig själv :D Doftar underbart gott och den är bara min att sniffa på!
..Ehm..Ursäktar för eventuella dammkorn på mitt skrivbord...
Idag bär det av på blixtvisit till Karlskrona för att tjäna en liten julpeng till mig själv =) Anya rycker in för arbetskamrater i nöd, jajemen!

2B Continued och trevlig helg!
//Anya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar