måndag 26 december 2011

[Jul, jul strålande jul]


Julafton..
Blev väl inte riktigt som en traditionell julafton, dels för att jag jobbade första halvan av den, sen hade någon kräksjukan och andra hade snuva, så till kvällen blev vi ett sällskap av fyra & ½ som minskades till tre..men vi ska på att igen i veckan då alla förhoppningsvis är friska så vi får öppnat paketen som fortfarande ligger under granen ;)

Dags för julbord nr 2 :)
Saga fick sin födelsedagspresent av mig :)

Men mysigt det hade vi och god mat det åt vi!






Juldagen..
Jobb och fest! Blev kallad snäckan av ett litet yngel till pojk, tomten "kom" på besök och jag hade två fina medarbetare att roa mig med, tomteluvan var på mest hela tiden och humöret var tipptopp, så en fin jobbhelg!

Annandagen..

Okej, ser kanske inte så aptitlig ut
 men skenet bedrar!

Denna dagen har inte gått i mången knop - med slappande framför filmen "Livet är underbart" har jag känt mig som en allmän sumpsopp. Jag har mina misstankar att utgången igår har lite med det att göra :) men kul var det, tack alla som gjorde kvällen härlig.
Ätit årets första portion av lutfisk, åhh vad man längtar efter denna hela året! Känns lite underligt att man äter en fisk som legat i gift :P men det är kanske det som gör den så god!





Fika måste man också göra i juletider och det i massor...


det tycker min far också :D
Anja, du lägger väl inte ut kortet på din blogg..
Oh yes I did!


För övrigt så väntar nu sängen och imorgon börjar vardagen med mellandagsreor, träning och skolarbete, det sista skulle jag kunna klara mig utan...just saying...

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar