söndag 1 januari 2012

[Med en vilja att dela med mig]

 Har inte sett ljuset idag...inte alls faktiskt..Dimma, regn och ett molntäcke tjockt som Arnold Schwartzeneggers magrutor har gjort att solen inte riktigt trängde fram..

Och att ha drabbas av huvudvärk när man inte ens konsumerade någon alkohol på självaste nyårsafton gör lite ont i mig. Men det hade antagligen varit dubbelt så jobbigt isf ;P soooo...Glad I didn´t!

Nyårsafton var desto finare med klar, hög luft och sol som brände i ansiktet på "vårpromenaden", för det var precis så det kändes, som en tidig vår och det välkomnar jag!






Låtsasjul

Tripp,trapp,trull och krull

Samlades en stor del av familjen på onsdagen efter vad vi kallar den "riktiga" julafton. Kräksjukor och annat var som bortblåsta med snudd på några täppta näsor. Det fanns god mat med i bilden, god efterrätt, gott fika och goda miner..gottgottgott!
 
Polaren och pyret?? (Nej, det var inte meningen
 att systrarna skulle klä sig likadant..)

Det var klappjakt på 4 paket - två hade helt glömt att köpa och någon annan trodde man skulle köpa per familj...hmm ska jag punga ut med dubbelt så många paket då frågade jag mig själv...nejnej. Gick ur leken som en vinnare av en bra kökskniv av finaste kvalitet - jo, vi kör dyr klappjakt hos oss förstår ni. Nej ärligt talat så var det första året någonsin som denna lek fanns med, nästa år ska vi dra ner och köra budgetleken :D

De två där bakom soffan hoppas på att de ska få julklappar..
De letar förgäves.. :D

Julklappar!!



Försökte sitta med lite skolarbete idag..låt oss säga att jag har haft bättre skrivdagar..Hoppar på det imorgon igen då första veckan på det nya året börjar. Bjussar på lite förskönade bilder denna kväll för jag har faktiskt ingen lust att skriva särskilt mycket när huvudet bankar som om någon vill ut.
Soo here we go: 

Pokertime at New Years Eve





Önskar ett Gott Nytt År och ett Gott Slut. Hoppas att ni fyllde det gamla året med allt ni drömde om. Hoppas ni fyller det nya med allt det som ni önskar..
//Anya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar