måndag 9 april 2012

[Down West and Up Easter]

Fredagen
Påsken började lugnt, riset kläddes och stämningen var godis...
Före
Efter




Äggen målades..

Äggen kraschades...
Här serverar mamma pajen, uppmärksamma hur hon så smidigt täcker över den lilla biten paj som saknas efter hennes "provsmakning" kvällen innan..




Jäkligt kall och inte alls skön promenad....








Hallå! Är det inte barnen som ska leta efter påskäggen?















Fredag kväll
Trevlig kväll med grill, vin och tjejsnack hemma hos nettan
"Kobra med en scorpion i munnen-sprit"...nej vi drack inte!
Lördag
Årets mest onyttiga dag/kväll hemma hos Marcus...usch förtränger!! Detta gör att jag kommer gå dubbla pass och äta strikt några veckor framöver...sommaren närmar sig med stormsteg...

Söndag
Utflykt till Leråkra och Jonnavännen som bjöds på middag och sightsseeing bland åkrar och..ja lera :D
Åt vänster: trampa i sumpmark Åt höger: Ingen sumpmark men lite längre att gå...hm,vi tar vänster

En gåsapåg, en gåsapåg!
Måndag
Muffinsbak med systerdottern :)
<3
Nu är jag tillbaka i Kalmar igen efter en intensiv och rolig helg, hade jag lagt mig nu så hade jag slocknat men klockan är bara halv sju vilket hade varit lite smått pinsamt...så jag går en promenad istället innan jag sätter på en film, det lutar åt en av mina Tarantinofavoriter, Pulp fiction som jag fick låna av David.


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar