söndag 22 april 2012

[Goodies]

Roadtrip på Öland!


Vi hade ett mål igår, att se långe Erik på Ölands norra udde) äta kroppkakor och titta på Raukar(ingen stavningskoll tack!..) men trots terrängkörning långt inne i Hillbillyskogarna på östra sidan där vi skrämde upp varandra med prat om att ingen visste vart vi var, om bortförande i vita skåpbilar, precis en sådan skåpbil som ju faktiskt körde efter oss inne i skogen, så hittade vi inga...för senare fick vi reda på att de tydligen höll till på den västra sidan...Anywho nästa gång då antar jag ;)




Louie visar vägen :)


Jonna överväger ett dopp här....
PhotoPose!


















Stannade i Borgholm och käkade buffe a´la himmelriket med en grym matkoma efteråt. 100 olika rätter och man måste ju såklart testa alla! Pannkakorna var helt klart favvos!


Igår hade jag nog en bra speldag för jag klådde Anna i Backgammon - twice! Oh yes I did!(det händer inte särskilt ofta..aldrig faktiskt..Sen blev en av oss surpuppa och det var inte jag ;D
Och på kvällen testade vi våra TPkunskaper(..barnfrågorna..)..Jonna och jag tog hem vinsten ;P Teamwork*

Idag ska vi dansa Fuego :) och min förkylning känns en aning bättre vilket är bra då jag ska på ett intensivpass också ;D

Ha en mysig söndag!
//Anya



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar