tisdag 2 oktober 2012

[hjärtat värmer]

Blev så himla glad när jag tittade på min systers blogg ikväll =) 
Hon hade lagt in en film där Julian sjunger. Det är första gången jag hör honom säga en hel mening och så är den på dalmål, underbart! =) Det värmer i kroppen att se honom göra sådana stora framsteg och det är helt tack vare min systers ihärdiga kamp för hans rätt att ta plats: 
Detta charmtroll kan ni njuta av här; http://myperfectbabyjulian.blogspot.se/

Sitter och planerar vad jag ska ha på torsdagens gymnastiklektion som jag ska hålla i och bli filmad under för andra gången..alltså, det är gräsligt nog att titta på sig själv en gång..
För övrigt går det bra på min praktik, trivs som fisken och har fått otaliga teckningar med mig hem. Mitt tema flyter på. Igår slocknade jag klockan 20...Skäms lite men var helt slut!
Ikväll hann jag med en långpromenad, fullmånen var helt fantastisk! Tyvärr inget kort :( Försökte mig på att springa några steg under hela sträckan, efter den här förkylningen var det som jag hade fruktat...konditionen på noll :( Hostan håller på att släppa, annars kändes det rätt bra och jag börjar tro att jag kan springa några korta sträckor snart igen. Längtar! Det är snart dags att köpa friskiskort igen också - längtar ännu mer! 

Och nyår är bokat och betalat; i år bär det av till Sälen för slalomåk och stughäng!! Ska bli jäkligt roligt, senast jag stod på ett par skidor var i Italien, då hade jag lånat dem av en äldre man vid namn Alto som hade Ranelidbränna och luktade solkräm. Han åkte varje dag för att komma ifrån hemmet och frugan xD 

Stiftelsen har gjort det igen :D Älskar hans röst!

Fick min JLo parfym idag! Nu luktar jag nytvättat vart jag än går, underbar doft!! Fick faktiskt en annat smakprovsdoft med i paketet som inte var särskilt dålig heller, Hugo Boss - Nuit- por femme. =)

Imorgon har vi nått mitten av veckan och jag har lite sovmorgon :D Dags att hämta tvätten och njuta resten av kvällen. 

//Anya



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar