torsdag 20 december 2012

[Julen är här]

Klockan är över tolv och nu är det den 21 dec...jorden ska transformeras på något sätt men ingen vet hur och alla förbereder sig, jag? nej jag tror inte nämnvärt på dessa rykten. Vi kommer att vakna imorgon och allt är som vanligt...eller? Jag vet iaf att jag är hemma i Karlskrona :) mer behöver jag inte veta just nu...
Jag körde från Kalmar med Anna och Jonna vid 18tiden efter en dag av julstädning av mitt rum och sedan kalasfika hos Josefin o Erik :) 

När jag kom hem väntade systerdöttrarna här, det blev monopolkväll,varm choklad och skumtomtar och dans a'la gangnam style :) mys* haha fan va de skrattade när jag förställde rösten till dalmål, jag var nämligen kassörskan i monopol och då måste man ha lite dialektbyte :)

Fick en sådan där indiskankopp av mamma och pappa idag! som ett grattis till att första etappen på c-uppsatsen är klar, underbara päron <3 så nu har jag två stycken, five to go eller något sådant :/

Imorgon blir det city med mamma, har en klapp kvar att fixa(jag vet inte vad som hände, "neej vi ska inte köpa några klappar i vår familj längre", lät det för några år sedan, "bara till barnen" , inflikade mamma", I år har alla köpt klappar! syster har t.o.m. skickat på posten från Dalarna....vi är så konsekventa vi Kindare....

Sökt ytterligare ett jobb idag och detta känner jag att jag vill ha, på en nyöppnad förskola, tänk vilket tillfälle att påverka! hoppas*

Notering till mig själv, fotografera mycket nu under lovet på allt o alla som betyder något för mig, minnesbilder att ha sen :)

Imorgon ska vi klä granen och julbaka! :D och där blev jag barn på nytt ;)
Nej nu somnar jag snart! God Natt darlings! :)
//Anya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar