onsdag 19 december 2012

[Survival of the fitest]

Nu är jag här igen, saknat mig? ;)

Provopponeringen häromdagen gick bra, trots att jag var så nervös att jag trodde jag skulle kissa på mig! Efteråt kom världens alla huvudvärkar och hamnade i min knopp, tror det var fyra veckors spänningar som släppte eftersom värken hängde med mig ända tills idag. Fick iaf bra respons och lite som jag ska justera i juldagarna men för övrigt är jag jäkligt stolt över att säga att jag själv, Anja Kind, har skrivit en kandidatuppsats på universitetsnivå.....sug på den karamellen! det gör jag ;)

Idag har vi firat lite i korridoren, eller ja, tre av oss som är kvar iaf. De andra två töserna hade nämligen sin provopp idag så när de kom hem slog vi på stort :) Först blev det lite julklappsshopping sen traskade vi bort till Panorama(jag och namn,,,men tänker jag på panoramafönster så vet jag ;) åt entreqote med potatisgratäng och drack ett jäkligt gott glas rödvin! Det satt där det skulle :) Traskade sedan bort till bowlinghallen för lite games of throne - jag vann ;) jajemen, strike! ni andra vet vilka ni är, nämnde jag att jag vann? ;) Sen bänkade vi oss hemma i soffan resten av kvällen och tittade på Svampbob fyrkant- the movie, underbar! :D gott när jag får skratta ordentligt :) Patrick sjöstjärnan är min nya stora favorit särskilt när han är klädd i stilettklackar och nätstrumpbyxor :)

Det var lite julklappsutdelning ikväll också, sötnosarna Anna och Jonna hade fixat paket, jag fick ett fint lila nagellack och en tjock korsordstidning, så här ska kluras på ord i nymanikerade naglar hela julen ;) tack!

Imorgon ska jag jullovsstäda rummet och sedan fara hem mot Blejkinge där jag ska spendera en vecka innan vi drar till Sälen för att fira nya året :) Det blir mycket packning som ska med men det ska väl gå :)

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar