fredag 28 december 2012

[Fredagstänk]


Imorgon åker vi till Sälen!! Längtar något så grymt och i.o.m. det så kommer arbetsdagen att gå sååå långsamt :/ Men det är ju sista arbetsdagen detta året så att ehh...:) Igår kväll fick jag hoppa in på jobbet tre timmar pga sjukdom, inget folk på hela ikvällen :( tråkigt när där inte finns någon att prata med! Idag har jag packat det sista och hunnit med en kall men solig långpromenad med Marcus.



 Vi hittade ett stort rådjurskadaver och genast började vi fantisera om vargar och kannibaler....eller ja, jag gjorde iaf :) sen gick vi in i en risbuske och hittade inte ut...nästa gång går jag först...:D vi har också hunnit med att göra en awesome roadtripskiva, utan Gleemusik ;) och snackat ihop oss med JonnaJo och Jessica om maten nästa vecka. strax ska jag till bror och gosa bebis, men inte för mkt! hon kan ju bli smittad av min förkylning :/


På återseende!
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar