söndag 23 december 2012

[Lets Go To Night Vision Mode]

Snön yr utanför och det är värsta snöstormen! Tur jag sitter här inne och myser med en stor kopp te :) Hoppas att det har lugnat ner sig till imorgon bitti då jag tar på tomteluvan och drar till jobbet några timmar innan julmys. Skulle kört med Marcus till Jonna ikväll efter jobb men efter snöstormsvarningar stannade jag hemma, det var rätt klokt av mig känner jag nu...kanske inte hade kunnat köra hem igen...kunde ju ha blivit fast i Leråkra...hue...hahaha! ;)

Igår hade vi lilljulafton hos mamma och pappa :)



Värdparet <3

 Syster med familj och bror med familj kom över, de åkte pulka(Som jag missade pga jobbet, lite bitter över det ja) iaf, mamma ringde till jobb och frågade om jag kunde vara tomte när jag kom hem eftersom Saga(3år) inte visste att jag skulle dyka upp. Jovisst, sa jag. Jag lovade att ringa innan jag körde för att möta upp mamma vid ytterdörren. Där bytte jag om. Måste också nämna att mina föräldrar har två andra par som grannar, vilka man inte brukar se särskilt ofta, nästan aldrig faktiskt, så det var ju väldigt roande att alla dessa råkade dyka upp i trappen medan jag stod och klädde om till skägg och luva. Tur man kan glädja någon....:P Märk att jag fick hålla i skägget då det satt löst med lite "klister" i form av...rengöringslotion.


Cool tomte med Statoilbyxor på...

När jag kom upp och ringde på fick lilla Saga öppna och stod där sen med ögon stora som tefat, hon visade mig stolt till klapparna som jag delade ut till barnen. Saga var så modig hela tiden och "tomten" fick till och med en kram när jag skulle gå. 



Resten av kvällen blev det skipbo-spel, glögg, ishockeyturnering och bebismys med Lea i soffan :) 













På tal om jobb så visade Björn mig ett grymt roligt klipp på Karsten Torbjorn - psychic medium på zombiejakt! Fattar inte hur jag har missat detta! Trodde jag skulle dö av skratt, ja, måste ses;;;;



 Lets go to nightvision mode; 


Zombiekicking as mode och Legs of fury!

Nu måste jag sova om jag ska orka upp och jobba imorgon!
Önskar alla en riktigt mysig julafton, ta hand om er och är ni ute och kör, kör försiktigt!

//Anya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar