tisdag 11 december 2012

[Movienight and LegFright]

Hej! Det var inte igår va!? 
Har bara ett skäl,  C-uppsatsen...känns som om jag suttit dygnet runt(fast jag inte har det) och ändrat, fyllt på, ändrat igen, flyttat runt, fixat källor, stirrat mig blind på texten och annat skräp - roligare har jag haft det! Men nu är den inlämnat för granskning får den slutgiltiga domen imorgon hoppas jag :S

Musikhjälpen är i full gång, hittills har de samlat in 1.146.058 kr, och de har bara varit igång sedan igår kväll! Smsa och bidra! Så radion går varm...
Något annat som inte går är mina vader. De har precis fått avsluta ett brutalt pass av Jonnas idrottsmassage...så här ett år senare. Nej, det är ingen vaaanlig massage! Den är djävulens åkomma och jag hoppas den kryper ihop till en boll och förtvinar. Det som fick mig att hålla ut var Annas skrik när det var hennes tur att får sina vader "behandlade" Moahaha, älskar skadeglädjen jag har :) 

Dagen idag har annars gått åt att shoppa lite på stan med pinglorna och fixa frimärken till mina julkort :) Idag var jag på jakt efter en snöskyffel, som alla andra i vårt winter wonderland antar jag men det är så himla vackert nu! Tafsen var i behov att bli framgrävd, jag hittade den knappt men där var den, trygg och säker under snön och startade på första gjorde den också! Snöplogen hade skyfflat upp an vall med snö bakom den så det var bara för mig att ta tag i skyffeln och börja gräva en fin "bakväg". Det var dagens träningspass så jag "råkade" missa friskispasset ops! :/ 

Strax ska Jonna, Anna och jag på biopremiären för The Hobbit :) Jag har aldrig varit på nattbio så det ska bli spännande, särskilt eftersom det har släppts 380 biljetter och de öppnar alla fem biosalongerna samtidigt klockan tolv. Sitter och sipprar kaffe nu så jag kan hålla mig vaken, filmen är tre timmar lång....På tal om! Vi har idag haft en lokalkändis i korridoren, Jonna Carlsson - Sagan om ringen fantasten. Östran var här igår och intervjuade henne :D En liten notis i tidningen trodde vi....ett halvt uppslag blev det med en stor bild! 

Med detta säger jag God Natt!


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar