torsdag 14 mars 2013

[Existens]

Idag har jag gått med mycket tankar
mitt huvud har inte riktigt varit med mig på jobbet.
Idag fick jag reda på att min släkting, en underbar person, 
efter lång tids sjukdom har förlorat kampen mot cancer. 
Det är orättvist och jag blir arg när jag tänker på det 
för att det drabbade en person som hade sådan glöd och humor 
som man sällan finner hos en människa. 
Han kunde fånga ett helt rums uppmärksamhet 
och få den bittraste människan att brista ut i skratt.
Tack för att jag fick lära känna dig.
<3 VILA I FRID <3


Havsörnen symboliserar för mig kraft, stolthet och oändlighet, tre saker som människan behöver för att ta sig framåt. 

En stor varm kram till Er som nu bearbetar, ni finns i mina tankar och i mitt hjärta!! <3

Jag kan fotfarande inte förlika mig med att en person, ett väsen, bara försvinner, hela dennes existens upphör, allt som denna person har varit, byggt upp, lärt sig, allt försvinner och jag har många gånger frågat mig vart? Jag lär inte få ett svar.

//Anya 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar