tisdag 26 mars 2013

[Closer]

Ligger och slötittar på Selfridges(missade ju det i lördags för en underbart rolig kväll ute med girlsen i lördags) smälter samtidigt våfflorna som jag åt tillsammans med Anna och Jonna ikväll - mums! Vi delade också ut påskägg till varandra nu när påsken närmar sig.
Har fått ner det mesta i flyttkartongerna och imorgon kommer Kalmarhem för besiktning. På långfredag går lasset till Karlskrona, känns skumt. Men till påsk ska jag iaf njuta av långledighet och att ha familjen nära <3
Fick ett sms av bror häromdagen där han skrev att det skulle bli skönt att få hem mig. Söte storebror! Tänk att du en gång i tiden var den som sparkade åt mig på skolgården, kastade  saxar och tyckte att lillasyster var sååå jobbig :) Nu är du tvåbarnsfar och allt som kommer till :) jag är stolt över dig!

Nu sluter jag mina melerade och vaknar till en ledig dag.

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar