tisdag 12 mars 2013

[Timeout]

Förkylningen håller i sig och bihålorna sprängs men jag är glad ändå! Lagat bilen alldeles själv(ja jag är fortfarande stolt) ;) sen har det varit två fina dagar på förskolorna. Jag tror det är så att alla blir smittade av glatt humör varje gång solen kikar fram, härligt! Idag har jag haft spa på förskolan där barnen fick lägga gurkskivor på ögonen och massera varandra. Det gör dem gott! :) Imorgon har jag min enda lediga dag denna veckan (jobbhelgen står inför dörren) så imorgon ska jag kurera mig med vitlök, c-vitamin och ångbad och hoppas på det bästa! Hade varit härligt att gå till simhallen och bubbla också :) men vi får se med det...
Igår fick jag ett ryck och stack på shoppingtur efter jobb, köpte jeans(det behövdes! Funderar på ett par till, de var ju så billiga! Sen hälsade jag och Karin på hos Jonna, fick kaffe och kikade på hennes nya möbler och skumma grannar.
Senare kom Jonna förbi korridoren och "tittade" på farmen med mig och Jim...eller ja, jaaag tittade, de andra pratade :p det är ju finalvecka! Funderade en stund på vad man sen ska följa men upptäckte att halv åtta hos mig ska börja igen!! =D

Nehe! rasten är slut och det är dags att göra de sista tre timmarna på jobbet.

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar