söndag 21 april 2013

[Kort Och Gott]

Godmorgon brukar man ju säga men usch vad jag känner mig tråkigt oinspirerad idag!
Sitter och väntar på att första barnet ska droppa in på förskolan, här är bara jag men snart kommer städerskan i vanlig ordning så jag får chitchata med henne en stund och få tiden att gå. Det var ljust när jag steg upp klockan fem vilket underlättar en hel del! Men jag har sovit dåligt och vaknat en gång varje timme för att titta på klockan. Är alltid så nojig när jag ska öppna och försova mig, peppar, peppar, knock on wood så har det aldrig hänt :/
Idag är det en kort dag vilket är bra då jag tänkte hinna med lite saker efteråt, så för att pigga upp mig lite där jag nu sitter så är måndagar rätt bra och en lugn start på veckan :)

Sitter och kikar på lite möbelsidor och drömmer mig bort. Har också börjat längta till sommarens varma dagar så innerligt nu, att kunna gå barfota och njuta i värmen. Blev också så glad häromdagen när mamma berättade att de hade hittat en eventuell plats att ha vår årliga sommarfest på! Hoppas det går vägen så vi får ha kvar vår tradition med den underbara delen av släkten <3

Tipsar om en grymt bra låt idag(tyvärr ingen länk men lägger in den senare!)
Amazing - Kanye West och Young Jeezy
Ha en underbar måndag och vecka!
/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar