måndag 8 april 2013

[The Game Is On]

Somnade halv 1 inatt eftersom jag av någon anledning inte kunde somna...
Klockan ringde 05(inte så farligt trött) och det var öppningsdag på jobb. Cyklade iväg längst frostiga asfaltsvägar, svängde in mellan grindarna och vred om nyckeln och förskolan var öppen for business! Min arbetsdag slutade 17.30...så jo, det har varit en lång dag och jag går inte in på det närmre här. Men nu till andra mer peppande nyheter: När jag kom hem drog Anna och jag taggade till tusen bort till utegymmet med träredskap och rep och körde en lite nätt nybörjarrunda där.
Väl hemma gjordes det hemmagjorda hamburgare och nu sitter jag här och luften övergav mig, den flög ut genom fönstren - fy fan va trött jag är!! 
Så godnatt säger jag med lite sköna musiktoner:

Thomas Rusiak - In the sun
Jaymee Dee - Tip toe
Maroon 5 - Doin Dirt
Zara Larsson - Under my shades


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar