onsdag 10 april 2013

[Night Vision]


Pigg någon!?


Jag är!
Idag skulle ha varit en ledig dag men jobbet behövde min kompetens ;D men jag fick sluta tidigt så jag hann med en del andra nöjen också, t.ex. att tvätta av Tafsen allt damm! 
I helgen ska jag vara hund/husvakt och det har också gått tre veckor sedan jag sist var i Karlskrona och jobbade, nu är det dags ännu en gång. Det har varit omorganisering där och det är snart dags för mig att säga tack och hej till den arbetsplatsen. Men måste säga att jag har haft en himla tur som har haft och orkat ha detta arbetet hela min studietid och lite till. Ska också passa på att byta till sommardäcken :D 


Fick träffat den här godingen idag <3

Jonna fick smaka världens godaste zucchinichip som vi testade att rörta ihop kvällen innan....nja så himla goda blev de tyvärr inte, vet inte vad vi gjorde fel men de smakade tydligen fisk...haha!

Imorgon är det torsdag, tusan vad veckorna rullar på nu! Men det är skönt, varje dag betyder en dag närmre sommaren och värmen. Är himla trött på dammiga överdragsbyxor och att frysa fingrarna av mig. På tal om rulla på, jag förstår inte var min energi kommer från? Behöver knappt någon sömn, det bara spritter i kroppen och jag är, vad säger man, upplyft? Tror det är vårkänslorna som spökar :) och de får gärna spöka för mig och de är hjärtligt välkomna att spöka hela året om de så önskar! Bjuder på lite av mina alster som jag ska framkalla..någon gång...





Godnatt om jag kan somna! 


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar