fredag 12 juli 2013

[Findag]


Hade nästan glömt bort mötet i morse, det där onödiga mötet, men nä jag gick dit, tappade intresse efter de första två minutrarna (vet inte om jag ska skylla på min dåligt existerande koncentrationsförmåga när det gäller att lyssna på andra som pratar om något mindre roligt)sen gick jag hem. 
Cyklade en nätt runda idag också bara för att nämna det, (host host 1.7mil), jag är inte i ett flow och det måste man utnyttja! Hejade på Calle som cyklade på andra hållet på sin järnhäst =) 
Kom hem, packade väskan och stack ut till sommarstugan, grillade, badade, lekte datten och spelade stressbadminton med svåger och bror (det är inte ofta jag skrattar så jag nästan gör i brallan - härligt!)

Dessa bilder får säga sitt:






















Inatt/imorgon bitti ska jag skjutsa föräldrarna till bussen som avgår till Slovenien, så sömnen kommer tidigt ikväll.
Imorgon ska bli minst lika fin och då finner ni mig här; 


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar