söndag 28 juli 2013

[RappaKalja]

Finbesök från Malin, thaimat från Royal Thai och film avslutade just min helg! Nomnom*

Igår landade jag hos syster på kvällen. Bjöds på rödtjut och Tacos ;) Jag bäddade om systers barn och sa godnatt. A kom upp igen, hon kunde inte sova, hon menade att det låg en häxa under hennes säng som skulle komma upp och hugga av henne händerna....o_O 
Sen stängde vi ner oss i deras svala biorum i källaren. Superskönt att slippa svettas tyckte jag i fem minuter, sen satte vi på värmeelementet....Vi är alla "frostisar" i vår familj, ja alla utom pappa varmblod.

Tre filmer hann vi med, det sista jag minns är att jag kraschar på en madrass i deras kontorsrum, sen ringde klockan och ännu en jobbdag väntade. Såg jäkligt mycket fram emot min kopp kaffe när jag kom dit, tog med den rykande varm in på kontoret för att göra kassaredovisning. smuttar....jäkla D! salt i kaffet! Min allra första kopp på morgonen! INTE OKEJ! Hämnades med att skrämma vettet ur honom när han står och småsnackar genom nattluckan.

Mycket, mycket, mycket folk hade det varit i helgen! Tyskarna har precis gått på sin semester så de lär vi se mer av några veckor framöver.
Dagens var när en kille kom in och skulle betala sin tankning för att upptäcka att, oj, mannen på andra sidan pumpen hade satt in sitt kort på hans sida...så där fick han gratis tankning! Nej, vi är ärligt folk, jag fixade till problemet och växte en decimeter. :)

Som sagt mycket rörelse idag men det var inte förrän nu när vi satt och kollade film som jag nickade till, tusan va trött jag är! 

Imorgon åker mor o syster till mormor i Skåne, jag var såå sugen på att hänga med! Nej, imorgon gör jag ingenting,ingenting,ingenting....visst fan tvätten....

Godnattpuss!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar