fredag 26 juli 2013

[steam and stream]

Håller tummarna att en viss sak ska gå i lås för tillfället, gör det det så lär ni märka det :)

Haft en skön dag, började med en jäkligt het powerwalk i solen, sen stack jag ut med resten av kindarna för lite blåstångkrig vid sommarstugan, ingen vann...
När kaffet kokat färdigt och det vankades kladdkaka så var det dags för mig att svida om till jobbkläder....jaja de kalorierna kan jag vara utan!

Kom hem från jobbet...,ja typ nu(23.30) och letar film att "streama" till syrran och min tacokväll imorgon. Det går ju inte snabbt precis så jag misstänker att det får bli en gammal klassiker från deras utbud i biorummet :P 

Tidig start imorgon, ska jobba helg och har bestämt mig för att cykla ut! Får se hur bestämd jag är i morgon bitti när klockan ringer!

Nähä! Godnattpuss!

//Anya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar