onsdag 24 juli 2013

[SNTC]

Kommit hem från Kalmar precis =) 
Tog en repa över någon timme bara sådär för att se bio med Anna och Bobbitt. Har jag sagt att jag gillar spontana utflykter? :) Anywho! Vi såg GrownUps 2, jag hade inga speciella förväntningar(tyckte ettan var superrolig men vad sägs det alltid om uppföljare? Att de är värda en Oscar? Nää men denna var skitrolig! I reklamen innan filmen flashade det förbi en bekant figur, både jag och Anna rycker till och utbrister; Åh!! Men det var ju...

Jodå, Channing Tatum <3 Den mannen känner man igen varsomhelst! 
Den filmen ska iaf jag se ;)

Idag var jag på stranden med bror, döttrar och föräldrar, plaskade i vattenbrynet, drack lite kaffe och tog ETT dopp. Brrr*
Tvättade också Tafsen från all fågelsekret så nu skiner den :D

Dagens skämt som satte morgonkaffet i halsen; BLTs artikel; Just nu finns det 31 lediga tjänster som förskollärare i Karlskrona Kommun....Hallå! Här är jag, utbildad och redo att sätta tänderna i framtidens små individer, ring mig vettja....för inte f*n ligger tjänsterna ute för oss att söka...suck*

Tonerna som går hett i öronen på mig just nu:

Och nu blir det dubbelavsnitt av sex and the city! Bra avslut på en bra dag! :D
Puss!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar