söndag 14 juli 2013

[work it out]

Mina sommarlåtar just nu:
Naiv - Dani M, Jacco

Vaknade av ett sms idag, Malin ville ut och gå...Jag är inte den som är den...Slängde i mig yoghurt, hoppade i shortsen och stack iväg, det blev en timmes promenad i morgonsolen. Härligt!


Kom hem bytte om och hoppade på järnhästen, det var inte meningen men det blev 2.8 mil :) ute vid knösö kändes vägen så bra och benen så lätta så jag tänkte, what the hell, kan lika gärna fortsätta trampa :) och på den vägen bar det. 

Efter en heldag i solen igår så hamnade jag i brorsans soffa på kvällen och vi kollade på en annorlunda och grymt rolig film!
The Pawn Shop chronicles(Paul Walker från fast and furious är med, brendan Fraiser från DjungelGeorge spelar en tragisk Elviskopia och Elija Wood spelar en sadistisk creep som stänger in tjejer i burar..japp, flera historier om olika människor som på ett sätt flätas ihop till en. Se den!


En annan film som jag helt har missat att titta på trots några år ute är despicable me(mm dåligt jag vet...ska tydligen komma en tvåa nu, måste se den såklart) Minions är nu för evigt mina favoriter :)
Ikväll ska jag iväg och grilla hos Marina och Tobbe, ska bli trevligt :)
Nu: Kaffedags!

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar