tisdag 2 juli 2013

[Om Min Kropp Vill, Ge Mig Ro]


Solen skiner och det är 25 grader varm...nej det är det inte...men inte klaga på den svenska sommaren sa hon och gick ut i shorts och linne! Nej högsommaren har inte kommit men den är på väg tror jag, eller ja, jag hoppas på det! 


Igår arbetade jag hela långa dagen, träffade kunder och snicksnackade med kollegor. Efter jobb gasade jag iväg till systerdotterns kalas, där fanns tårta kvar till mig :) Tränade att göra en fiskbensfläta på O igen, de artar sig! --------->>>

Sen blev det en långpromenad med mr Hansson på kvällen innan solen gick ner, det resulterade i dålig musik och en fästing fastbiten på mitt ben \o/ 
Ibland kan man göra en "sweep" på Spotify och lägga in ett sökord för att få upp, ibland jättebra ny musik...detta gjorde vi på vår väg i det gröna igår, de låtar som vi fann var dessa, lyssna på texten:(Ja ni ser ju den röda tråden?)

Sugalumps
To Many Dicks On The Dancefloor 

Vi försökte lista ut vad "lookin at my sugalumps" stod för, översatt till svenska betyder detta titta på mina sockerklumpar sen fattar ni nog resten haha!

Idag har rastlösa jag varit på språng igen! Följde med pappa på jobb till Karlshamn och träffade fina flickorna Anna och Hanna :) Vi fikade med kanelbullar i Hannas nya fina lägenhet och drack ett mycket gottit kaffe :D Hittade mig ett par highwaterbyxor på rean också :)

Fortfarande rastlös! Får försöka hitta något att lägga energin på så den inte hamnar på fel plats och fel person ;)

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar