torsdag 11 juli 2013

[Från det sämre till det bättre]

Gårdagen slutade klockan 21.00 i migrän och idag började klockan 08.00 utan migrän. 11 timmars sömn?---vad hände där liksom? Drömde dessutom att Tafsen blev stulen från vår gamla gata i staun. Jaja huvudvärken var borta, det tackar vi för! Så jag slängde in en del tvätt, stack ut och sprang 5 km i det här underbara!(Yeah I´m back Rosenholm!!);

<3
Fick ett samtal mitt i springturen; Det var Janne min mekaniker. Lämnade Tafsen i hans händer, han är en klippa han! Kollade igenom oljeläckaget och hittade en massa små saker att fixa, detta ledde till att jag smällde 1200 på en ny...kugg--something,something och en fjäder eftersom min tydligen var brusten :/ Detta var inte allt, han pillade lite på fläkten och vips! Nu blåser den som nordanvinden en kall vinterdag! Hell Yeah! Vem sa att man behövde AC?

Imorgon ska föräldrarna samla alla innan de ger sig av på sin resa till Etiopien, Italien eller hur var det nu pappa? Nej Slovenien var det tydligen :D  Så det blir grill(om vädret vill) och bad(om vädret vill)...men det hindrar väl inte de små skitungarna!

På tisdag drar vi till Ullared, jag, Petra, Alicia och Emelie. Det var ett antal år sedan för mig så det är väl dags :) ska bli kul!

Denna dagen fick sig, trots utgifter, ett lyckligt slut som i sagorna för min plånbok, det tackar vi för (you know you) ;)

Imorgon bitti ska jag på ett ytterst tråkigt och onödigt möte som jag inte ser någon vits med, men det är tydligen obligatoriskt enligt vissa....

Mysig kväll på Er <3

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar