onsdag 8 juni 2011

[Back On The Horse]

Cykeln förföljer mig i mina drömmar...
Jag hör den rulla - hjulen rispar mot asfalten...
Det är något som inte stämmer...
Det hörs ett dunk efter varje varv...
Där finns inga däck, bara hjulnavet...
Sen vaknar jag...

"Jag spottar i nävarna" som mamma säger.
Ta mig fan! för detta ska jag klara!
Det första jag gjorde denna sköna onsdag när jag slog upp de melerade var att äta en stadig frukost;
Havregrynsgröt och en kopp kaffe *mums!


Tog på mig promenadstassen och traskade utåt Stensö - har den som morgonrunda nu, den är skön, lugnt och folktom, och så känner jag doften från havet ;)

Varför får man alltid så mycket funderingar och idéer när man är ute och gör en walkabout? Fick min snilleblixt i morse jag :)


Traskade vidare bort till Claes Ohlson och köpte värsta kitet med cykelsaker, ny innerslang, vattenflaska och en ny kedja och allt för bara 139 kr!


Igår var jag så himla besviken på att mina ansträngningar inte gav något men idag har jag nya krafter och nya blingbling till cykeln så nu jäkla ska här repareras och det är precis lagom svalt i skuggan ;)

Btw - Bananflugor har invaderat mitt rum...

<3 Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar