fredag 10 juni 2011

[Working 9 To 5]

Eller, ja inte riktigt, jobbade mellan 7 och slutade vid 13, så det var ett lagom pass denna sköna fredag :)
Regnar "lite" idag med, det är uppfriskande ;)

Bob Dylan makes me do crazy things


Körde ju hem från Kalmar igår som planerat, något som inte var riktigt så planerat var att köra fel uppe i de småländska skogarna runt Gubbabo(tror jag bestämt det hette) och Söderåkra...Det var vägarbete på E22 som vi blev omdirigerade, jag min knas följde inte efter de andra bilarna utan tog min egna lilla runda ;) menmen med radion full av lite Bobban(Dylan) löser sig allt och jag fick en härlig körtur på landsvägarna. Att det finns folk som bor där ute förvånar mig fortfarande...Här kör man på en slingrig väg, utanför civilisationen, med döda grävlingar i vägkanten, flugor på framrutan och höga träd runtom och så dyker det upp en Kör sakta vi vill inte ha platta barn-skylt...som sagt förvånad!

Mina päron, de söta körsbären, bjöd på middag när jag kom hem <3 Kålpudding *mums!
Skulle ha handlat på systemet efter jobbet, kör in och parkerar på Maxi men kommer på att jag inte har min legitimation med mig...ibland önskar man att man har kommit upp i den åldern när man slipper visa, men antar att när man väl är där så vill man tillbaka :D

Ikväll ska jag besöka Mikael för lite kaffe och skvaller, det var ett tag sen vi sågs. Varje gång han kommer in på jobb så verkar kunderna välla in med honom, vilket gör att jag får så mycket att göra att vi aldrig får pratat ordentligt :P Ska bli trefligt!

/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar