söndag 12 juni 2011

Birthdaygirl

[Med ålder kommer visdom]

Då var man 26 år ung.
Har haft en mysig födelsedag!
Började dagen på jobb, mycket att göra med alla Sweden Rockare som var på väg hem från Norhe med rödsprängda ögon och ölluktande andedräkt *ysch! De skulle ha mat :P
Eftersom jag var ute igår med Johanna och Linda för att dansa loss(var ett tag sen!) så var det lite segt att gå upp i morse. Min kära mor erbjöd sig att skjutsa ut mig till jobbet men jag ville ta cykeln och piggna till, det var ju ändå jäkligt skönt väder!
Ett antal sms och gratulationer(Tänk va många vänner man har som bryr sig om en, det värmer! :) senare så sitter jag i päronens trädgård tillsammans med syster + barn och bror + familj och äter sommartårta med jordgubbar på och njuter för fullt! Pappa var snäll och bakade tårtan - jag hade inte hunnit förbereda något själv iom jag hade min jobbhelg. Vad skulle man göra utan sina föräldrar?? Känner för att fundera ut något roligt till dem som tack för allt de gjort och ställt upp med....2Bcontinnued...
Fick fiinfina presenter - örhängen, en uppsättning färgrika glas, rosévin, och lite annat smått och gott :)

Igår hade vi självaste Svenne Hedlund och hans Lotta inne på jobb, de skulle ha en hyrbil och stod och hängde ett slag med oss. Några kunder ville ha autograf.....

Förra sommaren hade vi Tommy Körberg där - man kan ju undra vem det blir nästa gång...?

Imorgon ska jag hämta little miss Jamare i Kalmar för snart ska vi ut i sommarstugan och leka Robinson, hon och jag ;)

Nu har jag 10 dagars ledighet att se fram emot - håller såklart tummarna för vackert väder varje dag! Ska också gå brevid någon natt så jag kommer in i rutinerna innan sommarschemat börjar.


/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar