torsdag 9 juni 2011

[Theres No Place Like Home]

- Det har hon rätt i, Dorothy från Kansas.

Idag kör jag söderut till mitt Karlskronas härliga skärgård :) I can´t wait!
Tog en extra lång morgonpromenad idag - men fasiken så varmt det var. Gjorde ett stopp vid Maxi och handlade på mig lite hårfärg i Nordic Essentials stil - Har irriterat mig på min utväxt ett tag nu...
Eftersom jag har en förkärlek till pizzasallad och jag vet att Maxi också säljer detta så köpte jag på mig det också. Salladen kommer i en sådan liten burk som man alltid brukar få på pizzerior i Karlskrona(Men inte i Kalmar, nejnej, här får man allt köpa till det för 10 kr...mutter*) 17 spänn kostade burken på Maxi...jag får väl se till att njuta ordentligt av den :P

Just det, 26 årsdagen närmar sig - På söndag smäller det!

Jag är kär och vill ha i 26års-present *blink,blink):

Dessa är utformade för att man ska springa så naturligt som möjligt(precis som när man springer barfota) Istället för att hälspringa som man gör i vanliga joggingskor. Man kan använda dem i allt från promenader till segling. Dessutom är de så lätta att man knappt känns vid dem. Ligger runt 1000lappen, så pungar du ut det så är de dina, eller mina om du ger bort dem till mig ;)

Bådar detta gott?

Åskan har kommit till stan och det regnar som tusan, antar att det var det som söderborna hade igår, de kunde ju skickat det norrut istället..

Packar nu de sista sakerna inför resan...

/ Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar