tisdag 7 juni 2011

[En liten stunds stolthet sen gick luften ur....]


What the...?! \O/

Så är det när man bygger upp förväntningar på sitt alter ego...
Jag kan höra det säga; Hah! Vad trodde du egentligen? Kom och tänka på Jantelagen:

Du skall inte tro att du är något.
Du skall inte tro att du är lika god som vi.
Du skall inte tro att du är klokare än vi.
Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi.
Du skall inte tro att du vet mer än vi.
Du skall inte tro att du är förmer än vi.
Du skall inte tro att du duger till något.
Du skall inte skratta åt oss.
Du skall inte tro att någon bryr sig om dig.
Du skall inte tro att du kan lära oss något.


Jag får väl inse att det behövs en ny innerslang till cykeln and thats it!
Att pumpa var 5:e minut och en hoppande kedjan är inget jag rekommenderar. Men det till trots: Jag fick njuta av min långrunda och kaffe i solen ändå ;)

Svängde inom skolan och hämtade mitt VFUbetyg från AU2 - det låg så fint i Gunillas fack som hon lovat :) Råkade gå förbi Karins lilla kontor, där satt hon och skrev pappersarbete - utbytte ord en stund, och önskade glad sommar! Trevliga Karin :)

Senare blev det en till rask långrunda ut till Stensö med Josefine, till fots, vi hann precis hem innan regnet öste ner...eller...iaf jag, Josefine skulle cykla hem!
Vi träffade på Bambi på 5 meters avstånd...närmre fick vi inte komma..tro inte på kortet - de var närmre än vad det ser ut! Vi kände oss inte så välkomna eftersom de släppte ut småpluttar hela tiden haha!



Ringde "De där två som givit mig livet" och klagade lite på min situation...det behöver man ibland ;)
Här är tomt och ödsligt i studentkorridoren nu när alla åkt hem under sommaren, så jag bidar väl min tid med en film...Kan detta vara något att fördriva tiden med? 



Om någon dag blir det hemresa för mig också - Mot Karlskrona med alla mina kläder och "Det lilla Jamet"...


<3

/ Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar