måndag 13 juni 2011

[Smelly cat, smelly cat, what are they feeding you?]

Vaknade (inte) pigg och utvilad idag - skyller på att det är måndag.
Pratade med min pappa igår och vi bestämde att jag skulle följa med på en av hans powerwalks så där på morgonkvisten....nää inte riktigt vad jag kände för i morse, men 2 minuter senare så hängde jag med iaf *jäkligt duktigt Anja!

Efter lite frukost och en god kopp kaffe så bar det iväg till Kälmäär, little miss Jamare har varit gräsänka några dagar nu och jag bärjade få dåligt samvete och gosbehov. Hon gör skäl för sitt smeknamn....under hela bilturen(1 timme)....
Tömde kyl och frys på samma gång, för jag lär inte komma dit på ett tag framöver, träffade min högst osociala rumsgranne - hälsade lite förstrött...


Little miss Jamare
Körde inom Statoil och köpte en ny vindrutetorkare, kollade olja och kylarvattnet(allt tipptopp på lilla pärlan :) Råkade hamna på Stadium(pappa fyller ju år snart och vad gör jag...kommer hem med en bikiniöverdel till mig själv....Hah!

Inte denna men samma modell
Ska man gå runt med sin dallermage på stranden,
så kan den åtminstone dallra tillsammans med en snygg bikini :D
Kom hem utsvulten(rörde ihop lite kycklingfiléer, sötsur sås och stekta grönsaker *mums!
Stack ut på en cykeltur som heter duga innan jag drog mig bort till Malin. Vi skulle hitta ett datum för våra tandemflyg som vi fick i 25årspresent förra året. Jäkligt svårt att hitta datum som passar oss båda och jäkligt svårt att hitta datum som Liveit har flygningar på...jäkligt svårt helt enkelt!
Men nu tror vi oss ha hittat två dagar - i Gbg - så vi tar Liseberg på samma gång! :D

Tog mig en jogg senare ikväll och gav gärnet i terrängen! Avslutade på redskapen i skogen med 15 mygg efter mig. Var en svettpöl när jag kom hem, en svettpöl med myggbett - men sååååå skönt!!
Har verkligen fått mycket energi nu, hoppas det håller i sig...


Enemy of mine
Dags att dyka ner i kudden! Imorgon blir det paketjakt på stan, se om jag kommer hem med mer saker till mig själv :)

[Ta hand om din kropp, din själ bor däri]

<3 /Anja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar