lördag 25 juni 2011

[Hej, det var Inte igår!]

Måste uppdatera lite här ser jag.
Har haft otroligt mycket att göra och har inte hittat tiden till att sitta här!
Men det har varit full fart - Me like!

¤ Firade pappa på hans födelsedag! Hurra,hurra,hurra!

Pappa med den grymt fina skjortan jag köpte till honom :D
 Börjat nattpassen på jobb, vilken otrolig skillnad från dagpassen förra sommaren - mycket mindre folk och turister. En aning sliten är jag efter bara två nätter, undrar hur det kommer att kännas efter fem stycken! ;) Är iaf ledig två dagar nu - wonderfull!

Igår firade vi midsommar hemma hos föräldrarna - jättelyckat trots sämre väder än förra året - men sällskapet var ju toppen och maten var god! 

Kram till mina fina systerdöttrar, de är alltid så glada! <3

Är väldigt trött på att bo i en resväska måste jag erkänna. Konka hit och dit utan en fast punkt, mina armar kommer väl att släpa vid marken när sommaren är slut efter alla tunga väskor. Hade vädret bara varit bättre så hade jag kunnat bo i stugan, där är så fuktigt när det regnar! Brr* säger jag som är frusen. Det spelar ingen roll hur mycket man har på sig, kylan tränger in under kläderna...

Skärmflyget var jätteroligt! Vi fick avbryta pga väder men sen sprack det upp och mojnade av och vi fick en underbar upplevelse!


Me and the dudes!


Får se om det blir en tripp ut till Aspö ikväll för lite konsert med vad jag tror var ett irländskt band. Sommarkänsla på hög nivå isf!

Bildregn från midsommar bjussar jag på och önskar en trevlig helg med många skratt!
( Give n´ take första och andra bilden, så är det jag som är fotograf för resten)










/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar