torsdag 7 juli 2011

[Ingen Tid - Ingen Ro]

Värst vad kass jag har blivit på att uppdatera...usch och fy på mig, skärpning!

¤ Har några fina dagar med vackert väder - alltså badat och solat( och styrt snabbgående båt!)
¤ Haft 4 fästingar på mig under loppet av två dagar(bra jobbat anser jag!)
¤ Har upptäckt att jag är innerligt trött på mitt hår och planerar att ta till....

¤ Funderar på att resa iväg snart, om så bara till grannlänet - gör stor skillnad att bara sticka iväg och se något "nytt"...

¤ Kommit på att det är många konserter och marknader som jag vill delta i men som krockar med mitt schema :(( blääää för det! Men mycket har jag hunnit med hittills!

¤ Annars leker livet and so on!
Uhh! och just det ja - nattjobb är störtskönt ;) Passar mig perfekt!


/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar