onsdag 20 juli 2011

[Raindrops keep falling on my head]

Vädret är väl si så där...
Men! Vad gör väl det när min ledighet har börjat idag :)
Fyllt frysväskan med god mat och kall öl och ska strax bege mig ut till ön för att njuta av lugnet och kvällen :)

Har börjat lägga in långdistans på cykel i mitt träningsschema för att variera löpningen lite och inte behöva belasa min höft mer än nödvändigt och jag måste säga;
- Grymt kul!!! Kör järnet hela rundan och ökat tempot succesivt hela tiden. Mycket terräng och löpning med cykeln uppför ger rumpan och armarna den behandling de behöver - så jäkla skönt att få använda hela kroppen, som den ju är till för ;)

Man vill ju inte att tyngdkraften ska börja gälla redan nu! Helst inte förrän man är, ja, 80. Hah!

Imorgon drar jag med mig Marcus ner till östersjöfestivalen för att möta upp två classmates(Jonna och Anna) Wunderbar!
Min första gång...
Jag är oskuld när det gäller östersjö, så lite förväntningar har jag allt ;)


Sådana här goda små mumsbitar hittar man i föräldrarnas trädgård


Och för de som undrar så ser man ut så här efter ett joggingpass i stekande sol ;)
Nejnej här kan man inte sitta och fördriva tiden - ticktack katten väntar på sällskap...


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar