torsdag 28 juli 2011

[...]

Fattar mig kort:

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Oj, somnade jag!

En natt kvar - ser fram emot fredag och min lilla utflykt med Marcus :D Skulle först till K-stad men så tänkte jag varför inte nr till NovaLund? Där hittade jag så mycket saker förra gången ju ;) Så det får det bli. Ska se om man hinner med en runda förbi mormor också innan hemresan.
Jag ska jobba helgen...också.
Hela nästa vecka ska jag vara husvakt igen :D Lovely! Med fortsatt nattjobb fram till sommarfesten..

Det blev ingen frisör idag :( jag är alldeles för sliten för att njuta av sådan saker...inte lust till något - kan ju vara vädret. I sydkorea har de fått 151 millimeter regn...här har vi fått typ hälften...förstår ni vart jag försöker komma?
Blekte håret igår - fick kommentarer idag att det var gult - piss också! Tror det var plattången som gjorde det. Får se hur jag gör med den saken - orka lägga energi på det! Det kanske ändrar sig?

Hör min pessimism - sådan blir jag utan någon vidare sömn och det lär inte bli bättre i natt! -bitter, sur och tvär är mitt signum idag...

Men ibland måste man få spy galla och önska sig själv en bättre tillvaro..det är jag värd!

Men just nu är jag bara trött...

Stackars mina kommande nattliga kunder,,,,
BTW:

Frisyrerna jag väljer mellan: (vilken ska jag ta!!)





//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar