måndag 25 juli 2011

[Klara, färdiga, GÅ]

Solen har varit framme hela dagen <3 liksom jag i den. Passade på att slappa med min bok ur serien om Uthred en saxare i 800- talets England, grym berättelse och jag är snart klar med andra boken(2 to go!)

Gör mig redo för denna veckans nattjobb(mån-tors). Sen ska jag jobba helg också,,, förstår inte riktigt hur de har tänkt där med omvändning av dygn och så men visst, det får väl gå :P

Lönen kom in i dag och jag gav ifrån mig ett glädjetjut! Tar mig en runda i veckan i reavimlet och hoppas att där är några plagg kvar till en som inte har shoppat på...ja ett tag!

Fisören är något jag också borde ta tag i, om inte annat för att klippa topparna. Kan man bli mer trött på ruffset än vad jag är nu så äter jag upp min tandborste...
Går nu och funderar på vilken frisyr jag ska klippa...och hittade en sida som jag tyckte var kul, den hjälpte väl inte så  mycket i frisyrval men den var grymt rolig iaf!
Du laddar upp ett foto på ditt ansikte, sedan kan du sminka dig, byta frisyr osv. och det ser rätt så proffsigt ut också!

Här är den; http://www.taaz.com/

Och så här kan man se ut:


Eller så här;


Duschen väntar, sen ska jag läsa lite till i min bok och hoppas på en lugn natt med endast trevliga kunder :) Men det brukar de vara.

//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar