tisdag 26 juli 2011

[Duktighetsstämpel på]

Okej, inte så mycket sömn i morse efter nattjobbet...Men! Det är ingen som säger att man inte har energi ändå :D
Drog i mig en underbart god middag:(fast det var inte den bästa av keso som jag testat, men det fick gå ner :)


Fyra sorters lök - smakade mest bara...ja, lök

Sedan blev det iaf lite kaffe för en extra kick, sen bar det iväg! 
2,8 mil på cykel - Yes siréee! Lite irriterad att det inte blev 3 mil jämnt - men det är perfektionisten i mig som talar...
Även fast det är ett av de ord som jag avskyr mest så måste jag säga det själv -så jäkla duktigt!

Upptäckte dock att min musik börjar tröttnas på, så här är det snart på med sökglasögonen och leta låtar med tempo och låtar som sporrar...

Här är en liten filur som jag saknar och kom att tänka på idag;
Hoppas vi ses till sommarfesten syster med familj <3


Honom kan ni med spänning följa Här

För övrigt: Har en fortsatt härlig tisdag i solen och "sommarvärmen"



/Anya



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar