söndag 17 juli 2011

[sweet dreams]

"Månen är påverkad
Månen är full
Månen gör att jag drömmer
Om saker jag inte visste fanns"

Sover det är vad jag gör nu för dagarna...
Eftersom jag jobbar på nätterna...
Det jag har hunnit med idag efter att slagit upp de melerade;

¤ Tittat på film( det är försvarsbart för det har varit skitväder!)
¤ Terränglöpt i Västra marks mörka skogar - så jäkla skönt att känna regnet piska i ansiktet och svalka ner när man är som hetast
Ja...sen har jag inte hunnit mer, haha! dagarna blir så korta när man jobbat natt och sen blir jag lite förvirrad när det gäller dagarna. Eftersom jag går på ett pass ett datum och går av ett annat.
Jaaa det skapar förvirring i min lilla skalle!

Hade grymt mycket folk på jobbet igår natt. Fullt beroende på Hasslöfestivalen - de var ju inte nyktra heller - och de som var ursäktade sin pojk/flickvän för att vara "pain in my behind" - de kom för maten - som tog slut sen...

Hoppas inatt på en lugnare afton...
Sen är det bara två nätter kvar till min femdagarsledighet! :) synkar bra med Östersjöfestivalen, för någon festival ska jag väl få gå på denna sommaren innan den är över. Få känna ledighetens lugn, en kall öl i min hand en varm sommarkväll med livemusik i bakgrunden...mmm :D

Något slog mig idag - Det är snart augusti....

/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar