fredag 15 juli 2011

[Pigg som en mört]

Utvilad efter fyra lediga dagar! Nu väntar fem jobbnätter med start ikväll!

Hunnit med:
¤ Passat systers hus, hund och katt vilket gjorde att jag började leta hus på hemnet när jag kom hem, haha!
¤ Vågen börjar dala neråt - joy to the world! =)
¤ Sprungit i regnet idag - finns det något mer härligt?
¤ Fick reda på att Beyonce tjänade 521miljoner kronor år 2010 - Äckligt!
¤ Fick en faktura från ett bredbandsbolag som jag testat, vilket gjorde mig fly förbannad och jag skrev ett argt mail...hoppas jag att de ser med alla utropstecken!(Inga namn nämnda...förrän jag fått svaret tillbaka! ;)

För övrigt; Mamma och pappa var på begravning. Pappas morbror kämpade mot cancer in i det sista. :(
Det är konstigt; vissa kan gå hela livet och vara friska - hålla sig borta från dricka och rökning. Röra på sig mycket ute i naturen(Han promenerade alltid!), äta rätt osv..Men ändå slipper de inte undan det som uppenbarligen väntar oss alla...
Andra kan supa, like theres no tomorrow, eller misshandla sin kropp på annat sätt, men ändå leva tills de är 90...big fucking joke!

Svaret på hur man ska leva livet?
Ledsen att göra er besvikna men det finns inget...

"Lev det som du själv känner att du vill leva det och låt aldrig någon påverka eller styra dina beslut så till den yttersta grad att du känner sig tvingad.''

"We are but human"


/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar