söndag 24 juli 2011

[Maaj Gaad]

Vårt kära norska grannland går igenom en tragisk period med nära 100 dödsskjutningar av tonåringar och briserande bomber mitt i huvudstaden - vart är världen på väg?

Det är så ofattbart att man saknar ord som beskriver det, skänker mina tankar dithän. Nu väntar en period som kräver kraft att ta sig igenom, bearbeta och ta in detta hemska.

En aning sliten idag efter en supertrevlig gårdag.
Johanna har fyllt 25 och ställde till med kalas igår! God mat och glatt sällskap - vad mer behövs? :)
Lite aning mycket dricka bara vilket gör att denna dagen nu officiellt är en pyjamasdag, alltså ingen träning och bara onyttigheter. Tur jag har "två" ätardagar i vecka (howelse would I manage?)

Men för att inte verka för sunkig så kompletterar jag med bilder av vad jag skulle ha haft på mig igår, hälften rätt för skjortsen hade jag ju iaf ;)


Älskar mina pumps men inga man går milen i!
Har mätt ut min cykelrunda och fick den till 2.3 mil! ggr 4 denna veckan - så give and take 9 mils cykelträning på en vecka - Inte dåligt ellerhur! Och såklart tempo är A och O så man får ut det mesta av träningen.

Efter gårdagens cykelrunda åt jag en underbar middag med kycklingfilé, grönsaker och chilikeso mums!

Sötsur sås till är kryddan på moset!
Chill i soffan med kaffe och tidning väntar nu!

Glad söndag!
/Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar