måndag 21 maj 2012

[Alla sagor har ett slut]

Okej, igår var jag så himla trött efter en hel dags bilfärd att jag inte orkade fixa att blogga om resan vi gjorde till Dalarna i helgen. 
Så idag ska jag försöka berätta hur det var i Dalarna och hur gör man det bättre än med ett stort härligt bildregn!
Bilen full av tjejer, hur ska detta gå?
  
----->>>>>  Första matstoppet!
Shopping på Lager 70, ösregn och mjukglass (nomnom)

---------->>>>>>>




----------->>>> Bus i soffan






Getsläpp i Tällberg! Rastafarigeten från Jamaicaa var min personliga favorit






















Mammas ostadiga frukost för fattiglappar, hon sa att det var som taget ur "halv åtta hos mig"

Hej då gullunge!!














På vägen hem drömde mamma om en solig plats nere vid en brygga med fika i handen...det här är vad hon fick..:D

Tisse (aka Leon), världens goaste heliga Birma säger; tills nästa gång vi ses, ha det underbart!


//Anya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar