tisdag 15 maj 2012

Vem går..

..frivilligt upp klockan 06.00 för att köra igenom ett spinningpass??
Jaaaag, tydligen!
Anna "tvingar" mig(jag också)att spinna imorgon bitti ..men som vi intalar oss så kommer det att kännas wunderbaar efteråt :P
Våra kort går ut imorgon :¨(  så idag har vi varit heta på gröten. Besökt friskis hela två gånger under dagen. Nu blir det uteträning för hela slanten istället..eller ja, ingen slant alls för det är ju gratis ;D och frisk luft!

Har också spöat Anna i kubb! Oh hell yeah, gissa om jag är nöjd! Jag har kommit på hur man kastar nu, efter si så där 10 års träning :P Och Jonna? Jo, han satt i sin brassestol med näsan i en...tamtamtaaa: bok. Hon hejade tydligen på båda sidorna...jag är Schweiz, mumlade hon mellan sidorna..you don´t say!
Imorgon ska jag packa min Dalaväska för på torsdag bär det av till svalare nordliga breddgrader! .ja de har inte snö iaf, det har jag frågat. Vi blir fem stycken i bilen, mamma, min äldsta storasystern och hennes två sockerbullar. Hon hade frågat om jag hade DVD i min laptop om den 8 timmar långa resan blir dryg för barnen.....8 timmar..kommer någon ihåg hur det var att åka långt när man var liten? Det gör jag..- Är vi framme snart? Ska vi stanna och fika snart? Då hade vi kommit 3 mil på väg...
Men nu är ju värsta pedagogiska mostern där! Så, 8 timmar långt superskoj!! 
Iaf hmm..jo jag har DVD. Men så fort jag drar ut kontakten till datorn så dör den. Den är världens bästa jag veet! Skulle haft en bärbar DVD kanske.

Det är svårt att förklara den varma känslan att träffa syster och familj igen efter så här lång tid - det ska bli himla roligt! <3

Nej nu måste jag sova om jag ska orka spinna imorgon!
God natt!
//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar