söndag 3 juni 2012

[Gottegos]


Blogga tre gånger om dagen Anja, sa "någon" till mig...
Jo, jag tackar jag! ;P



Idag har vi varit och besökt lilla Lea för första gången sedan hon kom hem!
Hon är en vecka gammal och sov mest hela tiden medan hennes spralliga storasyster stod för energin :)


Stolt faster :) <<<<<-----------
----------->>>>>Stolt farmor :)
 Det slår en alltid hur små de är ------------>>>>>


Imorgon ska jag skriva tentamen i engelsk grammatik...igen...
Den här ska jag sätta om jag så ska muta läraren! Så nu sitter jag med vår härliga grammatikbok i mina föräldrars kök och njuter för fullt...Vill bara att denna veckan ska vara över så jag kan ta sommarlov sen!!


Idag sprang jag 6 km på Rosenholm :) kom hem och trodde att jag var klar men kroppen tyckte tydligen annorlunda så jag sprang två till på västra mark ;D 
Det är en så härlig känsla att känna att kroppsformen nästan är tillbaka! Tur att det hade regnat igår för det börjar bli väldigt varmt att springa i skogen mitt på dagen! *pust


Tysklandsresan gick bra och var väldigt smidigt planerad. Carl-Jan(Marcus) och jag satt längst bak i bussen och hade alltså 4 säten för oss själva! Där spelade vi "råttk---"(som jag vann, alla gånger;), drack cider och hade det livat. Var en aning sliten när jag kom hem och damp snabbt i säng!
Bilderna får jag lägga upp imorgon eftersom kamerasladden är i Kalmar :(


Åker tillbaka till Kalmar imorgon efter skrivningen för att titta till miss Jamare, som för övrigt är trygg hos dagmamma a.k.a. kittyfeeder Jessica :)
Nu ska jag försöka återgå till min härliga grammatik, sedan blir det kanske lite filmtittande och popcorn :)


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar