fredag 1 juni 2012

[Resfebrig]

Väskan är packad och jag är strax redo att köra.
Inatt bär det av till ett annat land, närmare bestämt Tyskland, vi får se hur man står ut att sitta i en buss, vi har iaf laddat med kortlek, Nintento DS och kaffetermosar :)

Igår firade vi Jessica och David i korridoren för att de nu har tagit examen, vi åt på "Gröna hoddan" som jag kallar den. Jag beställde planka med oxfilé som riktigt smälte i munnen, mums! Riktigt mysigt var det :D Senare stack vi hemåt, spelade lite beerpong och ishockey, sen var det som en klubba slog mig i huvudet och jag blev kroniskt trött, så i säng vid midnatt....mhmm.

Idag lyckades jag springa 5.5 km på Stensö! Det var nog tack vare att jag har ny musik i min poddy ;) får se om jag kan ta en runda på mitt kära Rosenholm på söndag. Blev ledsen i ögat när jag såg vad de hade skövlat i trollskogen där förra gången jag sprang. Kan de inte låta skogen vara som den är? Jäkla människan att förstöra.
Min förkylningen har blivit bättre men hostan är kvar i min kropp vilket jag tycker är riktigt irriterande!!! Envisa jäkel....

Har tvättat till lite idag och har startat om torktumlaren si så där 1000 gånger, den blir ju överhettad så fort man tittar på on- knappen...
Ja så nu ser man inte korridoren på några dagar, vecka blir hoppig med många resor mellan Karlskrona och Kalmar men veckan efter det kommer jag att vara på på EN plats! 

Trodde aldrig jag skulle tipsa om en Eurovisionlåt, men here you go + plus några andra sköna toner, lägg till ett gott, kallt glas rosé och du har en perfekt sommarmix ;)
(Och som jag lovade Jonna så lägger jag ut heeeeeela namnet istället för att skriva hääär :P)

Jennifer Lopez - Dance again
Mandinga - Zaleilah (eurovision...)
Demi Lovato - Give your heart a break
Madonna - Masterpiece (den växer på dig..)
Amy Mcdonald - Slow it down 


Uhh, och hoppas såklart att jag får gosa bebis i helgen också ;)

//Anya






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar