torsdag 7 juni 2012

[Månsjukan??...]

Eller bara dålig karma?..


Vad är detta...klumpiga veckan eller? Inget har gått min väg..
Månen får tidvattnet att stiga upp och ner
 så varför skulle den inte påverka oss människor också på något sätt? 
Den får mig att drömma varje natt 
det är inga "normala" drömmar,
 men dem lämnar jag åt spekulationerna ;) 

Kan väl bara nämna att jag inte kommer att vilja gå till gynekologen på ett tag framöver...


Inte så bra saker;
Idag skulle jag trycka i ett USB i min tv och lyckades på något sätt att få det att trilla ner i tv:n och nu kommer jag inte åt det. Nu kommer det säkert dessutom att ligga där, gosa in sig och bli varmt, smälta, skapa kortslutning och göra så det börjar brinna och sen är det inget kvar av huset när jag kommer på besök hos föräldrarna nästa gång. Välkommen hem Anja! Du får sova här i tvåmannatältet mellan pappa och mig och vår hyresvärd Hans....och ta på dig näsklämman för branddoften kan sticka lite starkt i näsan...


Hade onlineseminarie i morse och bad till högre makter att teknologin inte skulle krångla denna gången, vad händer? Jag loggar in när ett seminarie redan är igång, blir ombedd att komma tillbaka om 10 minuter...10 minuter senare; 
Loggar in, fortfarande ett seminarie i full gång..
Tredje gången gillt loggar jag in(hög på kaffe och redovisningsendofiner) och muttrar att nu får de f-n vara färdiga! De två lärarna hinner säga; - Welcome Anja...sen buggar systemet och lärarna försvinner ut ur bild. Till slut gick det vägen men jag vågade inte trycka på något i onödan....jäkla webbaserade kurser - aldrig mer!


Hade velat kika på Sweden Rock festivalen i helgen men nu jobbar ju jag...Jag får kika på de slitna människorna som kommer hungriga därifrån och vill ha korv av oss på söndag istället ;D Rock on!


Mycket bra saker;
Tackar syster för det fina headsetet jag fick låna som fungerade galant ;)
Blev godkänd på mitt seminarie i det orala och det kreativa arbetet ;) 
- Hellooo, I am very good at English!
Jag jobbar med Petra i helgen och vi har bestämt oss för att bjuda på mycket sång och dans bakom kassan ;) Välkomna!
Lunchade med Malin idag :D vi pratade om vår ålder(som för övrigt alltid kommer att vara 23..), framtid och forna minnen. Kul att man hinner träffas åtminstone EN gång om halvåret :P
Ska se om jag kan klå min käre gamle far i kortspelet Psycho a.k.a. råttk--ll senare ;)

Det komiska med det hela är att veckan inte är slut än....men bring it on, jag är redo!
Nu väntar grillning, cider och njut för att detta är början på min helg! 


//Anya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar